آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

روز دختر

1392/6/29 21:50
نویسنده : مریم
839 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه می گند مادر کلمه مقدسی است ولی توی دل هر مادری دختر مقدس ترین کلمه است زیباترین واژه پر احساس ترین  طنین .لطیف ترین حس ....... هر چه بگویم باز هم کمه و کلمات هیچ موقع

نمی توانند احساسی رو که یه مادر به دختر ش در دل داره بیان کنند.

 عزیزم دلبندم روزی که خدا لطف خود را شامل  حال من   کرد و زیباترین هدیه زندگیم را به من داد به در

گاهش سجده کردم و از این که برکت را به خانه ام وارد کرد و دختری چون تو را به من ارزانی داشت نماز

شکر به جا اوردم چون از قدیم می گفتند دختر برکت است و چه چیزی زیبا تر از این که خدا آنقدر من را

دوست داشته که برکت خود را لایق من دانسته و چراغ خانه ام را روشن کرده و این وظیفه من مادر است

که نو گلی همچون تو را به ثمر برسانم. خدا یا خودت در این راه یاریم کن تا انچه را به صلاح دید دخترم

هست در حق او به انجام برسانم . خدا یا دختر من مهربان است و همیشه دستهای یاری رسانش در

همه ی کارها به یاریم می شتابد و تو نیز در مشکلات به یاری او بشتاب .خدایا دختر من قلبی پر محبت

دارد و هیچ گاه این محبت را از من دریغ نداشته تو هم هیچ وقت محبت خود را از او دریغ مدار و همیشه و

همه جا یاری رسان این ناز گلم باش .

شکوفه زندگیم  دیروز روز دختر بود و  من هم این روز فرخنده را به تو تبریک می گویم.

 

روزت مبارک

 

خانم نصراالهی زحمت کشیده بود و یه جشن خیلی زیبا برای این روز ترتیب داده بود و تو هم دعوت بودی. ا

ینقدر بهت خوش گذشته بود که وقتی اومدی تا یک ساعت برام تعریف می کردی خیلی وقت بود تو را این قدر ذوق زده ندیده بودم و واقعا خوشحالم. خودم که نتونستم برات کار زیادی کنم لااقل زحمات دوست

خوبم دلیلی شد برای خوشحالی  شما دختر خانمهای ناز نازی.

این کیک دخترونه ی خوشگل رو هم خودش براتون درست کرده بود.

 

 

اینم دوتا فرشته خانم نصراللهی در روز جشن چقدر خوشگل شدند .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کودک ايراني
13 خرداد 93 16:28
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! -----------