آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

سخنی با نگین

1391/12/21 9:16
نویسنده : مریم
783 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم .دختر نازنینم

نگین جان شما تمام دنیای من تو این 12 سال بودی هر کاری از دستم بر اومده فروگذاری نکردم این

وبلاگ رو هم من امروز تازه درست کردم برای همین من از شما عذرخواهی می کنم برای اینکه

من تا الان بلد نبودم وبلاگ نویسی کنم اگر زودتر یاد گرفته بودم از نوزادی شما شروع به نوشتن

می کردم و لحظه به لحظه بودن با تو را ثبت می کردم هر چند تمام این لحطات رو درون صندوقچه

قلبم قرار داده ام ولی شرمنده که نمی توانم اینجا هم بنویسم اگه بخواهم این کار را بکنم بسیار

سخت می شود .من از امروز تو شروع می کنم به نوشتن و تمام لحظات رو از الان ثبت می کنم

و برای خواهرت از موقع بارداری .باز هم معذرت و بووووووووس 

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا(دخمل خاله)
31 شهریور 91 17:43
سلام آقا اصلا یکی نیس بیاد خاطره های من رو بنویس
ایشالا برای نارینا دفتر خاطرات خوبی نارینا هم خواهر نگینه فرقی نداره...














مامان 2بهونه قشنگ زندگی
23 مهر 91 10:15
سلام خوش اومدی به خانواده بزرگ نی نی وبلاگی ها منم مثل شما دو تا گل همیشه بهار دارم ومثل شما فقط برای دومی وب درست کردم آخه اونوقتا که وبلاگ مبلاگ نبود من پسرم بهم یاد داده وبلاگ بنویسم انشاا... درک میکنن و گله ای ندارن خوشحال میشم به ما سر بزنید