آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

کلاس ششم نگین

1391/12/21 9:18
نویسنده : مریم
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

امسال شما وارد مرحله جدیدی از زندگیتان شدید بااین که امسال کلاس ششم اضافه شده و شما به جای اینکه برید اول راهنمایی م روید ششم باز احساس بزرگی می کنید دیگه از اون حالتای کودکانه بیرون اومدید و وارد مرحله نوجونی شدید اینو از رو وسایلی که انتخاب م کنی و از رو حرفات می شه فهمید .بهت گفتم مثل هر سال بابایی وسیله هاتو از تهران برات بگیره .گفتی نه می خوام خودم انتخاب کنم کلی تو دلم ذوق کردم که دخترم دیگه بزرگ شده.

بالاخره با هم رفتیم خرید با این که با این وضعیتم برام خیلی سخت بود ولی شما برام تو این دنیا از هر چیزی مهمتری .

اول از همه کیف خریدیم کیفتو خودت انتخاب کردی البته مدلشو شما رنگ مشکی می خواستی من قبول نکردم آخه رنگ تیره برا سنت مناسب نیست همیشه رنگهای شاد انتخاب کن

 

مدل از شما رنگ از من

اینم وسایل تحریرت فدات بشم اونایی رو که احتیاج نداشتی خودت می گفتی نمی خوام من می گفتم بخر خودت می گفتی دارم نمی خوام

 

 

جامدادیتم من می گفتم صورتی بر دار ولی خودت مشکی می خواستی من دیگه هیجی نگفتم

 اینم عشق من در لباس مدرسه روز اول مهر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)