آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

نامه نگین به آجی

1391/8/3 16:13
نویسنده : مریم
599 بازدید
اشتراک گذاری

نامه نگین به آجی

آجی عزیزم از ته ته قلبم دوستت دارم شاید ندونی ته قلبم کجاست ولی خیلی زیاده وقتی که

فهمیدم تو وجود داری خیلی خوشحال شدم اونقدر زیاد که قابل شمرده نیست .خواهر عزیزم

مطمئن باش من همیشه و همه جا یاور و پشتیبان تو هستم مثل یک خواهر.بدون که عزیزترین چیز

در دنیا برام تو می شی .خواهری داشتن مثل تو آرزوی هر کس است ولی شادمانم که خدا این

جایگاه را به من داد. داشتن یه خواهر خوشگل و مامانی و شیطون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جان
7 آبان 91 18:58
سلام عزیزم عکس های مدرسه نگین خیلی قشنگ بود خیلی خوشحالم من و نگین امسال هر دوتایمون کلاس ششم هستیم.البته من معلم هستم.نگین جان و روژین جان خیلی دوستتان دارم.