آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

روزهای سخت

1391/8/17 17:10
نویسنده : مریم
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی

آخه من با شما چیکار کنم بهت بگم دخترم یا پسرم واقعا این که آدم تو ماه 8 ندونه نی نیش چیه سخته آخه

من اعتقاد داشتم نی نی از ماه 4 روح می یاد تو بدنش و باید اسم داشته باشه دیگه چه برسه به جنسیت

هنوز رو عادت قبل دخترم صدات می کنم ولی بازم با خودم می گم نکنه پسر باشی  و رو شخصییتت اثر بد

بذاره . گفتم موقع دکترم به خانم دکتر اصرار می کنم که حتما بهم بگه چی هستی برا همین دوباره ازش

پرسیدم گفت پاهات پایینه اصلا دیگه مشخص نیست تا دیروز که رفتم دکتر گفت چرخیده ای ولی بازم نگفت

چی هستی نمی دونم آخه چیت پیدا نیست حالا امروز نوبت سونو دارم بیرون برا اینکه بفهمم می تونم

طبیعی بزام یا نه دعا کن جنسیتت رو بگه اگه گفت می یام مطلباتو می ذارم تو وبلاگت ولی باور کن این یک

ماه سردرگمی خیلی سخت بوده برام مهم نیست چی هستی مهم اینه که بتونم با اسم صدات کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)