آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

وسایل کوچولوی من

1391/12/21 9:17
نویسنده : مریم
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسلم .ناناس مامان خوبی

امروز عکس وسایلی رو که تا حالا برات خریدم یا کادو گرفتم میزارم تا برات یادگاری بمونه

این عکس اولین خرید توست من و آجی با هم رفتیم آجی ذوق زده شده بود می خواست همه چیز برات بخره تخت کمد کالسکه .....با بدبختی راضیش کردم فقط اینو بخره بقیه شو بذاره برا بعدماچ

اینهام کادو تولد مامانیه 15 مرداد تولدم بود حال کن از کادوهایی که مامان گرفته

این کادو بابایی خنده ببین چقدر اندازه مامانه خودت قضاوت کن

اینم کادو خانم نصراللهی .دستش درد نکنه ببین چقدر خوشگله .من غذاهای خوشمزه درست می کنم تو هم تند تند بخور

اینم خانم خلیلی زحمتشو کشیده

ببین مامان جه کادو های قشنگی گرفته امسال یکی از قشنگ ترین تولدام با  بهترین کادوهام بود .

اینام سه دست لباس که من و بابایی و آجی سه نفری رفتیم خرید .کلی حال داد سه تایی کلی خوش گذشت بهمون

قرار گذاشتیم هر کدام یه دست لباس برات انتخاب کنیم

این انتخاب بابایی ببین چه رنگ ملیحی داره

اینم انتخاب آجی عزیزم ببین چه شلوار گل گلی خوشگلی برات انتخاب کرده فدای این سلیقه ی نازش من بشم این بوس مال آجیماچ

اینم سلیقه مامانی برا نی نی ناز نازیش

اینم عکس لباسایی که کادو گرفتی

 

این کادو مامان بزرگ زهرا اون صورتیه رو از مکه اورده اون گل بهی رو نزدیک روز دختر بهت داد

اینها هم کادو مکه بود برا تو عزیزم

اینم کادو مامان بزرگ مریم از کربلا

کادو خاله جان از دبی

کادو زن عمو الهام از دبی

اینم کادو دختر خاله هاجر

این سرهمی سبزه رو هم خودم برات خریدم خیلی دوستش دارم قلب

اینم 2 تا پتوی خوشگل برا نی نی خودم اون فیلیه سلیقه خاله جان اعظمه ببین چه نازه

اینم عکس لباس مهمونیت باهاش ببرمت دد........

اینم سلیقه خاله جان اعظم

فعلا برات همینها رو گرفتم بقیش باشه برا بعد به دنیا اومدنت

فدات بشم مامانی دوست دارم خیییییییییلی کاشکی زود بیای اینا رو بپوشونمت دلم آب شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاطره مامان ورشا
1 آبان 91 10:52
مريم جان همه وسايل دخمليت خيلي قشنگه مباركش باشه..به شادي براش استفاده كنييييييييي
نگین
7 آبان 91 13:22
اون لباس پروانه ای رو من و بابا انتخاب کردیم نه بابا تنهایی