آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

عشق های زندگی مامان نگین و آرمین

آخرین روزا

1392/6/29 22:19
نویسنده : مریم
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگیلی من قلب

 

این رو ها روزهای آخره دیگه دارم به آخرای بارداری نزدیک می شم از یک طرف خوشحالم که شما قراره

بیای بغلم نیشخنداز یک طرف ناراحتمگریه با اینکه  این 9 ماه سخت بود ولی از لحاظ جسمی

سخت بود از لحاظ روحی خیلی عالی بود دلم برای با هم بودنمون تنگ می شه و همینطور برای لگد

زدنهات.

 

آخه تو بلایی شدی که نگو چنان لگد می زنی که دادمو در می یاری هر چی بهت می گم یواش تر فایده

نداره .چند روز پیش هم شب توی خواب احساس کردم وضعییت قرار گرفتنت تغییر کرده وقتی هم

 

رفتم دکتر گفت بلهههههههههه نی نی اشتباه چرخیده اند البته کلی هم ترسوندیمون چون لج کرده بودی و

تکون نمی خوردی اورژانسی رفتیم نوار قلب ازت گرفتم تا 2.5 شب هم بیمارستان بودیم ولی خدا رو شکر

 

خوب بودی قرار شد 21 آبان بریم برا عمل سزارین انشاالله تا اون موقع صبر کنی یه کمی وزنت بهتر بشه

 

آخه هفته 36ذ بودم که این اتفاق افتاد وزنتم کم بود 2800 هنوز کوچولویی.

 

راستی رفتم برات سی دی موسیقی و سی دی ماساژ گرفتم برا وقتی به دنیا می یای برات بذارم و

 

خودمم هر روز ماساژت بدم .تختتم آوردیم و مونده تشک تختت پس خواهش می کنم تا 21 صبر کن تا من

 

کارامو بکنم آماده شم برا اومدن نی نی نازم

 

فدات بشم من

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

پسندها (1)

نظرات (0)